Proč reklamu na Studijni-svet.cz?

Reklamu dnes nabízí kdekdo, malí jednotlivci, různé organizace, ale i drahé reklamní agentury. Proč vybrat tu na Studijni-svet.cz?

 

Unikátní cílová skupina 

Vzdělávací stránky Studijni-svet.cz se na rozdíl od ostatních zaměřují speciálně na maturanty, kteří tvoří až 69 % návštěv. Tato jedinečná skupina je z marketingového pohledu velmi dobře využitelná a pro celou řadu inzerentů je díky tomu reklama výrazně efektivnější. Studenti posledních ročníků totiž aktivně hledají vysoké, jazykové a vyšší odborné školy. Začínají plně využívat bankovních služeb, osamostatňují se v nákupech, mají rádi nové technické vymoženosti a značkové oblečení, které si už mohou dovolit. Plno absolventů si také následně hledá vlastní bydlení a vybavení do domácnosti.

 

Kvalitní zdroj návštěvnosti

Na webu nenajdete žádný nekvalitní virální traffic, více než 98 % návštěvnosti tvoří organické vyhledávání a přímá návštěvnost. Sociální sítě tvoří pouze 0,7 % a jedná se převážně o cílené doporučení stránek.

 

Výhodná cena

Díky vysoké návštěvnosti a velkému počtu impresí jsou ceny reklamy přepočtené na 1 zobrazení mnohem nižší než u malých webů, které si musí nastavit vyšší částky, aby vůbec mělo smysl něco fakturovat. Na rozdíl od těch největších internetových projektů zase neplatíte přehnané částky zaměstnancům reklamních agentur a nesponzorujete tak jejich byrokratické zatížení. Proti agenturám jsou ceny až 10x nižší, přitom kvalita je díky vynikající cílové skupině srovnatelná nebo dokonce i vyšší.

 

Oblíbená značka

Studijni-svet.cz je mezi aktuálními studenty známý pojem, který zná téměř každý maturant. Vysoké procento navrácení návštěvníků (68 %) svědčí o vysoké oblíbenosti a také jako důkaz, že je proč se na stránky vracet.

 

Rychle rostoucí projekt

Znakem vysoké obliby je i rychlý růst návštěvnosti a velikosti celého projektu. První web skupiny vznikl teprve v roce 2012, přitom dnes už patří k nejznámějším a nejnavštěvovanějším studijním stránkám. Snahou je uspokojovat aktuální potřeby návštěvníků a držet se nejnovějších trendů v oboru.

 

Více informací je možné získat z aktuálního mediálního letáku [zde] nebo prostřednicím kontaktního formuláře [zde].

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *